Wpis ten powstał z myślą o Wszystkich, którzy zastanawiają się nad zakupem translatora Vasco Electronics. Znajdują się tu najczęściej pojawiające się pytania od naszych widzów, które zebraliśmy w jedną całość, aby nie odpisywać za każdym razem osobno. Dzięki temu otrzymujecie pigułkę na temat urządzeń Vasco, a my możemy oszczędzić trochę czasu przekierowując zainteresowanych do tego artykułu.
CZY POLECAMY VASCO?
Oczywiście, że tak!
Naszym zdaniem jest to najlepszy translator na rynku. Często pokazywaliśmy na vlogach i opisywaliśmy w artykułach, jak za pomocą Vasco zainicjowaliśmy przygody i nowe znajomości (a nawet przyjaźnie, które trwają do dziś) dzięki temu, że mogliśmy swobodnie rozmawiać. Podczas rozmowy z obcokrajowcami często dowiadujemy się o rzeczach, których nie sposób znaleźć w przewodnikach. Korzystanie z translatora Vasco jest intuicyjne, co szybko przełamuje barierę językową z naszym rozmówcą, który zainteresowany samym urządzeniem chętniej wchodzi z nami w interakcję. Również i my, Za pośrednictwem siedemdziesięciu języków, które możemy zabrać ze sobą w świat, również i my jesteśmy pewniejsi siebie i bariera językowa nie stanowi już dla nas problemu. Takim standardem u nas jest teraz powiedzenie: „Podaj Vasco, bo nie wiem co on/ona mówi” i translator zabieramy ze sobą już nawet na najkrótszy spacer.
Od kiedy używamy translatora Vasco?
Nasza przygoda z translatorem Vasco zaczęła się w 2019 roku, czyli od kiedy zamieszkaliśmy na stałe w kamperze, nie rozstajemy się z translatorem podczas naszych podróży, a co ważne w tym czasie widzimy jak firma się rozwija i wprowadza coraz lepsze produkty. Suma naszych doświadczeń i zadowolenia z urządzeń Vasco zaskutkowała mianowaniem nas Ambasadorami Marki Vasco.
Z jakiego urządzenia korzystamy obecnie?
W podróży korzystamy z urządzeń: Vasco V4 w kolorze Ruby Red (szczegóły) i Vasco M3 w kolorze Blue Ocean (szczegóły) oraz zestawu PowerBox (szczegóły)
DLACZEGO UWAŻAMY, ŻE VASCO Ma najlepsze tłumaczenie?
Często pytacie o różnicę miedzy translatorem Vasco, a tym wbudowanym w telefonie. Najłatwiej wyjaśnić to na przykładzie naszych doświadczeń: Turcja, sklep, poszukiwania oliwki dla dzieci. Translator z telefonu tłumaczy tak, że sklepikarz nie rozumie i dziwnie się uśmiecha. Powrót po Vasco do samochodu i sprawdzamy przed wejściem co mówiliśmy wcześniej. Wielkie oczy i śmiech, przez telefonowy translator Aldona do Pana sprzedawcy mówiła: Kochanie jaką masz oliwkę? Z Vasco załatwiliśmy wszystko łącznie z tym, że sklepikarz zaprosił nas na turecki cay, by dłużej porozmawiać przez urządzenie, które go zainteresowało.
Jakość tłumaczeń w Vasco jest lepsza, ze względu na to, że urządzenie posiada aż dziesięć silników tłumaczeniowych. Pozwala to na o wiele lepsze tłumaczenie. Telefonowy translator działa tak, że większość języków tłumaczy z użyciem języka Angielskiego: Polski->Angielski->wybrany język i na odwrót. Powoduje to częste błędy, bo to samo słowo po angielsku nie zawsze znaczy to samo w wybranym języku czy w naszym ojczystym. W translatorach Vasco jakość tłumaczenia porównywalna jest do jakości native speakera. Po za tym jest to firma z Polski, która zajmuje się tylko projektowaniem i programowaniem urządzenia przeznaczonego do tłumaczeń, a nie tak jak telefon, który służy do „wszystkiego”.
Dodatkowo translator Vasco ma ekstra funkcje dodatkowe, których nie znajdziecie w tym telefonowym:
- tłumaczenie rozmów telefonicznych w czasie rzeczywistym
- MultiTalk – to taka funkcja, w której może rozmawiać do 100 osób naraz, warunkiem jest, że każdy będzie posiadał Vasco. Mówisz w swoim języku, a każdy otrzymuje tłumaczenie w wybranym przez siebie języku.
- nauka dowolnego języka za pomocą fiszek. Wbudowana aplikacja, dzięki której możesz opanować podstawy języka obcego. Działa to naprawdę fajnie i często z tego korzystamy.
Dlaczego Bezpłatny Internet w Vasco jest przydatny?
Wraz z zakupem translatora Vasco otrzymujesz nielimitowaną, bezpłatną i działającą dożywotnio kartę SIM z dostępem do Internetu. Jest to o tyle przydatne, że wyjeżdżając za granicę nie musimy martwić się o zakup lokalnej karty SIM. Przekraczamy granicę i automatycznie urządzenie przelogowuje się do krajowego operatora, a my od razu możemy rozmawiać z ludźmi danej narodowości. W ogóle nie martwimy się o koszty, nawet jak translator przeloguje się na chwilę np. gdy jesteśmy przy samej granicy (każdy kiedyś zapłacił za przypadkowe przelogowanie telefonu do zagranicznego operatora, szczególne uderza to po kieszeni kiedy jest to kraj spoza UE).
Vasco ma podpisane umowy z kilkoma operatorami w jednym kraju co znacząco wpływa na zasięg. Podczas kilkuletnich podróży wraz z translatorem Vasco nie zauważyliśmy miejsc gdzie nie było zasięgu. Jeśli nie ogranicza nas wybór operatora to zawsze będziemy mieli zasięg, a w przypadku lokalnej karty, pozostaje nam zasięg operatora, którego wybraliśmy.
I argument przeważający na korzyść Vasco nad telefonowym translatorem. W krajach gdzie transmisja danych jest droga, nie musimy wykorzystywać pakietu danych na tłumaczenia z własnej lub lokalnej kary SIM. Tłumaczenie ze zdjęć i mowy to najbardziej pakieto-żerne czynności (sprawdź w ustawieniach telefonu ile danych potrzebuje translator). Dzięki Vasco oszczędziliśmy już tym sposobem bardzo dużo pieniędzy.
W ILU KRAJACH VASCO MA NIELIMITOWANY INTERNET?
W tej chwili (2022) nie musimy martwić się o dodatkowe koszty za transmisję danych w 200 krajach na całym świecie. Jeśli to nadal za mało dla Ciebie, zawsze możesz skorzystać z wbudowanego Wi-Fi w translatorze.
Czy mogę przełożyć kartę sim z vasco do innego urządzenia?
Tak możesz, ale nie bedzie ona działać, ponieważ nielimitowany i darmowy internet działa tylko w Vasco.
Kiedy będą promocje w vasco?
Kupony rabatowe czy inne promocje są w Vasco cykliczne. Z racji bycia Ambasadorem Marki Vasco jesteśmy informowani wraz z nadejściem promocji. Zachęcamy do śledzenia naszych social mediów gdzie takie informacje przekazujemy niezwłocznie. Najszybciej dowiecie się śledząc nasze relacje na Instagramie. Wtedy masz pewność, że nic Cię nie ominie.
W tej chwili przy zakupie translatora Vasco V4 działa kod rabatowy: KAMPER5
nie działa mi karta sim w moim Vasco m3 sieć gsm co może być przyczyną działa tylko vifi
Jak po ponownym uruchomieniu nic się nie zmieniło to trzeba skontaktować się z ich pomocą techniczną:
+48 739 682 655, +48 739 682 594
poniedziałek – piątek: 8:00 – 16:00
sobota: zamknięte
Dlaczego Vasco nie działa w Turcji?
Naciśnij klawisz głośności w dół i klawisz wyłączenia jednocześnie aż się zresetuje. Jak po ponownym uruchomieniu nic się nie zmieniło to trzeba skontaktować się z pomocą techniczną: +48 739 682 655, +48 739 682 594
Nam nie działa w TAJLANDII
Naciśnij klawisz głośności w dół i klawisz wyłączenia jednocześnie aż się zresetuje. Jak po ponownym uruchomieniu nic się nie zmieniło to trzeba skontaktować się z pomocą techniczną: +48 739 682 655, +48 739 682 594
Witam jestem tu nowa nawet nie wiem jak się tu wbić że zadać pytanie. Dwa dni temu kupiłam Vasco v4 i właśnie zbliżył się czas ładowania baterii a tu zonk ładowarka ładuje i nie ładuje i tak cały czas co robić odsyłać czy można ładować jakaś inną ładowarką?
Tak, spróbuj innej ładowarki, a najpewniej kabla. Jeśli dalej będzie ładowało i rozłączało się to konieczny będzie kontakt z działem technicznym +48 739 682 655 (można także przez WhatsApp), +48 739 682 594
Mi też nie działa Vasco v4 . Brak połaczenia GSM a mam wszystkie paski.
Jeśli oprogramowanie jest zaktualizowane i po ponownym uruchomieniu nic się nie zmieniło to trzeba zadzwonić na pomoc techniczną. Czasami jak zmieniamy strefy/państwa to musimy się przelogować włączając i wyłączając translator.
Proszę napisz jak Ci pomogli z pomocy technicznej, Jestem w Mostarze w Bośni, Działał bardzo dobrze i nagle przestał. Nie mogę stąd zadzwonić bo pewnie bym słono zapłacił za rozmowę.
Mój VOSCO si ę zawiesił/ Na ekranie widoczne jest tylko V. Żaden przycisk nie działa.
Naciśnij klawisz głośności w dół i klawisz wyłączenia jednocześnie aż się zresetuje.
Mój vasco3 zawiesił się widać tylko V Co mam zrobić
Przytrzymaj przycisk blokady i głośności „+” w górę, aż do resetu urządzenia. Jak to nie pomoże zadzwoń na infolinię techniczną firmy Vasco.
Nie mogę włączyć vasco jest tylko białe v i się tez nie wyłącza co mam zrobić
Naciśnij klawisz głośności w dół i klawisz wyłączenia jednocześnie aż się zresetuje. Jak po ponownym uruchomieniu nic się nie zmieniło to trzeba skontaktować się z pomocą techniczną: +48 739 682 655, +48 739 682 594
Na Bali kompletnie niedziała, bezużyteczny gadżet,przykre, dopiero wróciłem stamtąd.
Nie było zasięgu czy nie tłumaczył indonezyjskiego?
czy w Vasco M3 lub M4 mając internet można go wykorzystać jedynie do tłumaczenia
Karta działa tylko w translatorze, po przełożeniu do innego urządzenia nie będzie działać (sprawdzane 😉 )
Nie rozpoznaje tłumaczenia
Tak jak w postach wyżej, spróbuj zresetować translator
Od wczoraj mój vasco M3 przestał tłumaczyć wyskakuje informacja
Nieznany błąd , sprobuj ponownie nie wiem co teraz zrobić .
Naciśnij klawisz głośności w dół i klawisz wyłączenia jednocześnie aż się zresetuje. Jak po ponownym uruchomieniu nic się nie zmieniło to trzeba skontaktować się z pomocą techniczną:
+48 739 682 655, +48 739 682 594
Moj vasco m3 nie chce wogole się wlaczyc. Nie korzystałem z niego przez 3 miesiące. Zwyczajnie odlożylem go do Pudełka i po wyciągnięciu nie chce się wlaczyc. Ładowarka sprawna podłączona- próba po kilku minutach i nic, kolejna próba nastąpiła po około 20 godzinach podpiętej Ładowarki i również nic.
Podłącz ładowarkę i przytrzymaj przycisk włączenia i głośności w dół jednocześnie, aż pojawi się logo Vasco. Jeśli to nie pomoże skontaktuj się z działałem technicznym: +48 739 682 655, +48 739 682 594
Właśnie wybieram się na 3 miesiące do Tajlandii.Jak czytam wasze problemy to chyba już nie kupię tego urządzenia.Szkoda, mogłoby mi bardzo pomóc ale skoro nie działa No to szkoda na to kasy.
Była awaria serwera, już wszystko działa. Nie martw się na zaś 🙂
W październikutez ktoś pisał, że Vasco nie działa w Tajlandii. Jaka jest prawda?, nie chcę kupić gadżetu, który będzie leżeć w pudełku
Jeśli chodzi o komentarze zamieszczone pod tym wpisem to wynikają one z tego, że nasza strona pozycjonuje się wysoko w wynikach wyszukiwarki i prościej jest tu wpisać zapytanie niż kontaktować się z działem technicznym Vasco lub co lepsze zajrzeć do instrukcji. Jeździmy z translatorem od 2019 roku i żadna z tych rzeczy nam się nie przytrafiła, ale jak to w przypadku urządzeń zdarzają się przypadki, że Vasco wymienia bezpłatnie urządzenie na nowe. Co do doraźnej pomocy to techniczny Vasco jest w stanie wiele zrobić zdalnie w razie potrzeby.
Witam, pierwszy raz się spotykam z czymś takim. Niby wszystko działa łączy się GSM i wifi ale w momencie kiedy tylko naciskam próbę tłumaczenia, wyskakuje informacja -blad mowy, sprawdź połączenie GSM lub Wi-Fi
Naciśnij klawisz głośności w dół i klawisz wyłączenia jednocześnie aż się zresetuje. Jak po ponownym uruchomieniu nic się nie zmieniło to trzeba skontaktować się z pomocą techniczną: +48 739 682 655, +48 739 682 594
U mnie to samo, to chyba coś z ich serwerami.
można naprawićzostawić na pół godziny włączony to sam się naprawi u mnie tak zadziałało
identyczna sytuacja-wifi połączone;GSM działa;na ekranie widoczne ikony potwierdzające połączenia;przy próbie tłumaczenia(naciśnięcie jednego z przycisków)informacja:błąd rozpoznawania mowy-sprawdź połączenie wifi lub GSM;przy próbie tłumaczenia foto-po zrobieniu zdjęcia próbuje tłumaczyć(chodzi pasek)ale po chwili informacja o braku internetu i polecenie włącz wifi;wyłączanie i ponowne włączanie oraz resetowanie translatora nie pomaga
Chyba jakis problem z serwerami. U mnie od wczoraj tez mam taki komentarz
Wyświetla mi że mam Wi-Fi ale jak chce zaktualizować lub przetłumaczyć to pokazuje że mam połączyć się z Wi-Fi.Pomocy.
Na translatorze mam Błąd sieci.. nie łączy się. Dlaczego i jak to naprawić?
Naciśnij klawisz głośności w dół i klawisz wyłączenia jednocześnie aż się zresetuje. Jak po ponownym uruchomieniu nic się nie zmieniło to trzeba skontaktować się z pomocą techniczną: +48 739 682 655, +48 739 682 594
Dzięki za poradnik w sensie Vasco.
Chciałbym kupić ale obecna różnica w cenie powoduje zagwozdkę.
Użytkowanie na terenie Europy, może Turcja, Gruzja.
Jaki model, V4, M3?.
Czy M3 nie wystarczy? Warto dopłacić do V4?
Pozdrawiam
Waldek
Oba modele mają swoje zalety i musisz określić co będzie lepsze dla Ciebie, ale jak mamy doradzić to proponujemy V4 (większy ekran i więcej języków). Przy zakupie nie zapomnij o kodzie rabatowym KAMPER5, który łączy się z innymi promocjami.
Noszę się z zamiarem zakupu v4 ale po tych komentarzach mam mieszane uczucia .Czy producent daje jakąś gwarancję niezawodnego dzialania i jak się zabezpieczyć.Po wyjeździe za granicę na reklamację bedzie za późno.
Jeśli chodzi o komentarze zamieszczone pod tym wpisem to wynikają one z tego, że nasza strona pozycjonuje się wysoko w wynikach wyszukiwarki i prościej jest tu wpisać zapytanie niż kontaktować się z działem technicznym Vasco lub co lepsze zajrzeć do instrukcji. Jeździmy z translatorem od 2019 roku i żadna z tych rzeczy nam się nie przytrafiła, ale jak to w przypadku urządzeń zdarzają się przypadki, że Vasco wymienia bezpłatnie urządzenie na nowe. Co do doraźnej pomocy to techniczny Vasco jest w stanie wiele zrobić zdalnie w razie potrzeby.
moje urzadzenie dzialalo ale po przyjezdzie do Francji nie moge go uruchomic – zero reakcji i ciemny ekran. co powinnam zrobic?
Podłącz do ładowarki zostaw na 10 min., a następnie naciśnij klawisz głośności w dół i klawisz wyłączenia jednocześnie aż się zresetuje. Jak po ponownym uruchomieniu nic się nie zmieniło to trzeba skontaktować się z pomocą techniczną: +48 739 682 655 (można także przez WhatsApp), +48 739 682 594
Mój M3 zaczął się restartowac sam w kółko bez żadnego dotykania. Można go wyłączyć, ale po włączeniu w kółko to samo, restart.
Próbowałem restartu (głośność w dół + wyłaczenie), ale pokazuje milion opcji i nie wiadomo co klikać. Jak przejść ten restart?
W takim przypadku trzeba skontaktować się z pomocą techniczną: +48 739 682 655 (można także przez WhatsApp), +48 739 682 594
Witam posiadam vasco 4 pokazuje mi że mam zasięg ale jak chce tłumaczyć to wyskakuje brak połączenia z internetem resetowałem parę razy i nic po podłączeniu do wifi działa normalnie proszę o pomoc
Wyłącz urządzenie. Przy klawiszach głośności +- znajduje się tacka na kartę SIM. Otwórz ją, wkładając do otworu klucz do kart SIM (można zastąpić igłą, szpilką lub kolczykiem). Sprawdź kartę, umieść z powrotem na tacce, włącz urządzenie i sprawdź zasięg. Jak po ponownym uruchomieniu nic się nie zmieniło to trzeba skontaktować się z pomocą techniczną: +48 739 682 655 (można także przez WhatsApp), +48 739 682 594